DEFINICJE
ZAWARTE W TREŚCI REGULAMINU:
Regulamin
– oznacza niniejszy regulamin korzystania ze strony internetowej.
Strona
internetowa
– jest to strona internetowa www.pasja-art.blogspot.com,
na której Sprzedawca zamieszcza katalog produktów w formie zdjęć
ze specyfikacją towaru, w celu zapoznania się Użytkowników z
ofertą Sprzedawcy.
Użytkownik
strony internetowej
– osoba odwiedzająca stronę internetową
www.pasja-art.blogspot.com.
Sprzedawca
– oznacza Beatę Głowacką prowadzącą działalność
gospodarczą pod nazwą
Pasja Art Beata Głowacka z siedzibą w Bydgoszczy, 85 – 449 Bydgoszcz, ul. Mewia 6.
Pasja Art Beata Głowacka z siedzibą w Bydgoszczy, 85 – 449 Bydgoszcz, ul. Mewia 6.
Klient
– osoba, na rzecz której może być świadczona usługa drogą
elektroniczną, lub z którą może być zawarta Umowa
sprzedaży.
Produkt–
jest to towar przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem
strony internetowej www.pasja-art.blogspot.com
Dostawca
zamówienia –
zewnętrzny podmiot dokonujący Dostawy Zamówienia do Klienta:
Poczta Polska S.A.
lub
Firma Kurierska.
1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1.
Regulamin określa ogólne zasady korzystania ze Strony Internetowej
oraz sposób realizacji zamówień Produktów prezentowanych na
stronie przez firmę Pasja Art z siedzibą w Bydgoszczy, której
właścicielem jest Beata Głowacka.
***
1.2.
Strona Internetowa jest serwisem informacyjnym umożliwiającym
Użytkownikom zapoznanie się z Produktami oferowanymi przez firmę
Pasja Art, z ich cenami i dostępnością w aktualnej ofercie. Strona Internetowa umożliwia dokonanie zdalnego wyboru oraz złożenie
zamówienia Produktów poprzez udostępnienie adresu e-mailowego oraz
numeru telefonu w celu skontaktowania się ze Sprzedawcą.
***
1.3.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do umieszczania na Stronie
Internetowej linków do stron internetowych produktów i usług osób
trzecich (za ich zgodą) jak również linków do stron internetowych
i serwisów aukcyjnych zawierających treści reklamowe Sprzedawcy.
***
1.4.
Sprzedawca w ramach świadczonych na rzecz Klientów usług nie
wykorzystuje treści, obrazów/grafik oraz innych elementów
naruszających prawa autorskie oraz dobra osobiste innych twórców.
***
1.5.
Klient/Użytkownik uprawniony jest do korzystania ze Strony
Internetowej wyłącznie w ramach użytku własnego. Zabronione jest
wykorzystywanie treści oraz zdjęć zamieszczonych na Stronie
Internetowej w celach komercyjnych lub
działalności, która byłaby sprzeczna z interesem Sprzedawcy.
***
1.6. Prawa autorskie, którymi objęte są Produkty zawarte na Stronie Internetowej reguluje ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83), zwaną prawem autorskim. Zgodnie z art. 1 przedmiotem prawa autorskiego jest każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażenia.
***
1.7.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym
czasie. Jednocześnie zobowiązuje się
do
poinformowania Użytkowników o zaistniałych zmianach oraz podania
czasu wejścia zmian w życie.
***
1.8.
Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią
regulaminu, a także do potwierdzenia tego faktu przed
złożeniem zamówienia u Sprzedawcy.
2.
PRZEDMIOT SPRZEDAŻY
2.1.
Informacje zawarte na Stronie Internetowej nie stanowią oferty
Sprzedawcy, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a
jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy
sprzedaży Towarów.
***
2.2.
Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta Sprzedawcy
oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem
zamówienia.
***
2.3.
Po złożeniu zamówienia Sprzedawca przesyła na podany przez
Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia
zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem
Sprzedawcy o przyjęciu oferty.
***
2.4.
Przedmiotem sprzedaży jest usługa wykonania towaru prezentowanego
na Stronie Internetowej sporządzona
według zamówienia Klienta, posiadająca indywidualne cechy
określone w złożonym zamówieniu (w zakresie oferty Sprzedawcy).
***
2.5.
Zdjęcia oraz opisy Produktów zamieszczone na Stronie Internetowej
są materiałami poglądowymi, które mają na celu umożliwienie
Użytkownikowi wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o wyglądzie i
parametrach Produktów.
***
2.6.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych
Produktów z oferty oraz do wprowadzenia zmiany cen Produktów
znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen Produktów
nie dotyczy zamówień będących
już w realizacji.
***
2.7.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia lub
całkowitego zaprzestania świadczenia sprzedaży za
pośrednictwem Strony Internetowej w dowolnym czasie, bez podania
przyczyny informując o tym fakcie Użytkowników
co najmniej 7 dni wcześniej.
co najmniej 7 dni wcześniej.
3.
SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
3.1.
Pasja Art przyjmuje zamówienia na realizację usług poprzez adres
e-mail: pasja_art@wp.pl
***
3.2.
Złożenie zamówienia wymaga od Klienta podania danych osobowych w
zakresie wystarczającym i jednocześnie koniecznym dla realizacji
złożonego zamówienia.
***
3.3.
Klient składający zamówienie wyraża zgodę na umieszczenie swoich
danych osobowych i adresowych w bazie Sprzedawcy i wykorzystanie ich
zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 o ochronie danych osobowych –
Dz. U. nr 133 poz. 883. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w
celu ewidencji sprzedaży, a także do kontaktu z Klientem przez
Sprzedawcę. Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne,
jednak konieczne do realizacji umowy
sprzedaży.
***
3.4.
Obowiązkiem Klienta jest podanie prawdziwych danych dotyczących
jego osoby. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do
prawdziwości danych Klienta, Sprzedawca zastrzega sobie wstrzymanie
realizacji zamówienia do
czasu wyjaśnienia wątpliwości.
***
3.5.
Aby zakupić Produkt oferowanyny na Stronie Internetowej należy
wybrać wzór Produktu, a następnie dokonać zamówienia poprzez
adres e-mail. Po otrzymaniu potwierdzenia o przyjęciu zamówienia do
realizacji Sprzedawca
w e-mailu zwrotnym przekazuje dalsze wskazówki co do kolejności
procedury realizacyjnej.
***
3.6.
Zamówienie Produktów obejmujące dostawę poza granice
Rzeczypospolitej Polskiej wymaga indywidualnego uzgodnienia warunków
umowy sprzedaży towarów oferowanych przez Stronę Internetową.
Zawarcie umowy sprzedaży obejmującej dostawę poza teren
Rzeczpospolitej Polskiej wymaga potwierdzenia zamówienia przez
Sprzedawcę, który
potwierdza zamówienie wskazując koszt dostawy zamówionych towarów.
Po zaakceptowaniu przez Klienta w
wiadomości zwrotnej do Sprzedawcy (z chwilą otrzymania tej
wiadomości zwrotnej przez Sprzedawcę) ceny
Produktów oraz kosztów dostawy dochodzi do zawarcia umowy
sprzedaży.
4.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.1.
Maksymalny czas realizacji zamówienia to 11 dni roboczych (bez
soboty, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy) liczony od momentu
akceptacji projektu i zaksięgowania wpłaty za Produkty oraz dostawę
towaru, przy czym oba warunki muszą być spełnione. Sprzedawca
zobowiązuje się do wysyłki towaru 11 dnia roboczego.
***
4.2.
Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy realizowanej przez
Pocztę Polską lub Firmę Kurierską.
Sprzedawca
nie bierze odpowiedzialnośći za opóźnienia w dostawie towaru
wynikające z winy Dostawcy Zamówienia.
5.
PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
5.1.
Towar zamówiony na Stronie Internetowej wysyłany jest do Klienta po
otrzymaniu przez Sprzedawcę wpłaty pokrywającej cenę Produktów
oraz koszt dostawy.
***
5.2.
Ceny na Stronie Internetowej, które zamieszczone są przy danym
Produkcie, są cenami brutto i nie zawierają kosztów
dostawy.
***
5.3.
Klient zobowiązany jest do uiszczenia płatności jednorazowo pełnej
należnej kwoty. Pasja Art nie prowadzi sprzedaży w systemie
zaliczkowym.
***
5.4.
Klient dokonuje płatności poprzez przelew bankowy na rachunek
Sprzedawcy podany w wiadomości zwrotnej potwierdzającej przyjęcie
oferty.
***
5.5.
Koszt dostawy jest uzależniony od sposobu dostawy jaki zasugeruje w
zamówieniu Klient.
***
5.6.
Dostawa jest realizowana za pośrednictwem: Poczty
Polskiej lub Firmy Kurierskiej.
***
5.7.
W dniu wysłania Produktów na adres poczty elektronicznej Klienta
Sprzedawca wysyła informację potwierdzającą nadanie przesyłki.
6.
REKLAMACJE
6.1.
Wszelkie reklamacje Klientów na zakupione Produkty poprzez Stronę
Internetową rozpatrywane są w terminie nie
dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki z
odesłanymi produktami.
***
6.2.
Klient powinien w obecności Dostawcy zamówienia sprawdzić
zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli
Kupujący stwierdzi uszkodzenie, należy w obecności Dostawcy
sporządzić protokół reklamacyjny.
***
6.3.
Każdy Klient, który stwierdzi wady lub niezgodność Produktu w
otrzymanej przesyłce, zobowiązany jest niezwłocznie poinformować
Sprzedawcę i w terminie do 7 dni roboczych (od dnia otrzymania
przesyłki) odesłać Produkt w
oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem fiskalnym na adres firmy
Pasja Art (na swój koszt). Towar odsyłany w
ramach reklamacji powinien być odpowiednio zabezpieczony przez
Klienta.
***
6.4.
W ramach reklamacji Produktu personalizowanego na życzenie Klienta
(np. zaproszenia) Sprzedawca nie zwraca kosztu zakupu poniesionego
przez Klienta. Klient ma prawo żądać od Sprzedającego
nieodpłatnej wymiany produktu zgodnie z zamówieniem oraz przesłanie
go na koszt Sprzedającego.
***
6.5.
Produktu personalizowanego/wykonanego na specjalne zamówienie nie
można zwrócić Sprzedawcy.
***
6.6.
Reklamacje dotyczące treści i jej błędów zawarte w Produktach
zostaną rozpatrzone pozytywnie na korzyść Klienta tylko w
przypadku, gdy otrzymany Produkt finalny różni się od
zaakceptowanego przez Klienta projektu.
***
6.7.
Przedmiotem reklamacji nie mogą być różnice w kolorystyce
pomiędzy projektem, a gotowym wydrukiem.
Różnice
te wynikają z przyczyn technicznych (odwzorowanie RGB, a
indywidualne ustawienie monitora Użytkownika).