Regulamin



DEFINICJE ZAWARTE W TREŚCI REGULAMINU:


Regulamin – oznacza niniejszy regulamin korzystania ze strony internetowej.

Strona internetowa – jest to strona internetowa www.pasja-art.blogspot.com, na której Sprzedawca zamieszcza katalog produktów w formie zdjęć ze specyfikacją towaru, w celu zapoznania się Użytkowników z ofertą Sprzedawcy.

Użytkownik strony internetowej – osoba odwiedzająca stronę internetową www.pasja-art.blogspot.com.

Sprzedawca – oznacza Beatę Głowacką prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą 
Pasja Art Beata Głowacka z siedzibą w Bydgoszczy, 85 – 449 Bydgoszcz, ul. Mewia 6.

Klient – osoba, na rzecz której może być świadczona usługa drogą elektroniczną, lub z którą może być zawarta Umowa sprzedaży.

Produkt– jest to towar przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej www.pasja-art.blogspot.com

Dostawca zamówienia – zewnętrzny podmiot dokonujący Dostawy Zamówienia do Klienta: Poczta Polska S.A.
lub Firma Kurierska.


1. POSTANOWIENIA OGÓLNE


1.1. Regulamin określa ogólne zasady korzystania ze Strony Internetowej oraz sposób realizacji zamówień Produktów prezentowanych na stronie przez firmę Pasja Art z siedzibą w Bydgoszczy, której właścicielem jest Beata Głowacka.

***

1.2. Strona Internetowa jest serwisem informacyjnym umożliwiającym Użytkownikom zapoznanie się z Produktami oferowanymi przez firmę Pasja Art, z ich cenami i dostępnością w aktualnej ofercie. Strona Internetowa umożliwia dokonanie zdalnego wyboru oraz złożenie zamówienia Produktów poprzez udostępnienie adresu e-mailowego oraz numeru telefonu w celu skontaktowania się ze Sprzedawcą.

***

1.3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do umieszczania na Stronie Internetowej linków do stron internetowych produktów i usług osób trzecich (za ich zgodą) jak również linków do stron internetowych i serwisów aukcyjnych zawierających treści reklamowe Sprzedawcy.

***

1.4. Sprzedawca w ramach świadczonych na rzecz Klientów usług nie wykorzystuje treści, obrazów/grafik oraz innych elementów naruszających prawa autorskie oraz dobra osobiste innych twórców.

***

1.5. Klient/Użytkownik uprawniony jest do korzystania ze Strony Internetowej wyłącznie w ramach użytku własnego. Zabronione jest wykorzystywanie treści oraz zdjęć zamieszczonych na Stronie Internetowej w celach komercyjnych lub działalności, która byłaby sprzeczna z interesem Sprzedawcy.

***

1.6. Prawa autorskie, którymi objęte są Produkty zawarte na Stronie Internetowej reguluje ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83), zwaną prawem autorskim. Zgodnie z art. 1 przedmiotem prawa autorskiego jest każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażenia.

***

1.7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Jednocześnie zobowiązuje się
do poinformowania Użytkowników o zaistniałych zmianach oraz podania czasu wejścia zmian w życie.

***

1.8. Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu, a także do potwierdzenia tego faktu przed złożeniem zamówienia u Sprzedawcy.


2. PRZEDMIOT SPRZEDAŻY


2.1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej nie stanowią oferty Sprzedawcy, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży Towarów.

***

2.2. Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.

***

2.3. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty.

***

2.4. Przedmiotem sprzedaży jest usługa wykonania towaru prezentowanego na Stronie Internetowej sporządzona według zamówienia Klienta, posiadająca indywidualne cechy określone w złożonym zamówieniu (w zakresie oferty Sprzedawcy).

***

2.5. Zdjęcia oraz opisy Produktów zamieszczone na Stronie Internetowej są materiałami poglądowymi, które mają na celu umożliwienie Użytkownikowi wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o wyglądzie i parametrach Produktów.

***

2.6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych Produktów z oferty oraz do wprowadzenia zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen Produktów nie dotyczy zamówień będących już w realizacji.

***

2.7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia lub całkowitego zaprzestania świadczenia sprzedaży za pośrednictwem Strony Internetowej w dowolnym czasie, bez podania przyczyny informując tym fakcie Użytkowników 
co najmniej 7 dni wcześniej.


3. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ


3.1. Pasja Art przyjmuje zamówienia na realizację usług poprzez adres e-mail: pasja_art@wp.pl

***

3.2. Złożenie zamówienia wymaga od Klienta podania danych osobowych w zakresie wystarczającym i jednocześnie koniecznym dla realizacji złożonego zamówienia.

***

3.3. Klient składający zamówienie wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych i adresowych w bazie Sprzedawcy i wykorzystanie ich zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 o ochronie danych osobowych – Dz. U. nr 133 poz. 883. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu ewidencji sprzedaży, a także do kontaktu z Klientem przez Sprzedawcę. Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, jednak konieczne do realizacji umowy sprzedaży.

***

3.4. Obowiązkiem Klienta jest podanie prawdziwych danych dotyczących jego osoby. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do prawdziwości danych Klienta, Sprzedawca zastrzega sobie wstrzymanie realizacji zamówienia do czasu wyjaśnienia wątpliwości.

***

3.5. Aby zakupić Produkt oferowanyny na Stronie Internetowej należy wybrać wzór Produktu, a następnie dokonać zamówienia poprzez adres e-mail. Po otrzymaniu potwierdzenia o przyjęciu zamówienia do realizacji Sprzedawca w e-mailu zwrotnym przekazuje dalsze wskazówki co do kolejności procedury realizacyjnej.

***

3.6. Zamówienie Produktów obejmujące dostawę poza granice Rzeczypospolitej Polskiej wymaga indywidualnego uzgodnienia warunków umowy sprzedaży towarów oferowanych przez Stronę Internetową. Zawarcie umowy sprzedaży obejmującej dostawę poza teren Rzeczpospolitej Polskiej wymaga potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę, który potwierdza zamówienie wskazując koszt dostawy zamówionych towarów. Po zaakceptowaniu przez Klienta w wiadomości zwrotnej do Sprzedawcy (z chwilą otrzymania tej wiadomości zwrotnej przez Sprzedawcę) ceny Produktów oraz kosztów dostawy dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.


4. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA


4.1. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 11 dni roboczych (bez soboty, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy) liczony od momentu akceptacji projektu i zaksięgowania wpłaty za Produkty oraz dostawę towaru, przy czym oba warunki muszą być spełnione. Sprzedawca zobowiązuje się do wysyłki towaru 11 dnia roboczego.

***

4.2. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy realizowanej przez Pocztę Polską lub Firmę Kurierską.
Sprzedawca nie bierze odpowiedzialnośći za opóźnienia w dostawie towaru wynikające z winy Dostawcy Zamówienia.


5. PŁATNOŚĆ I DOSTAWA


5.1. Towar zamówiony na Stronie Internetowej wysyłany jest do Klienta po otrzymaniu przez Sprzedawcę wpłaty pokrywającej cenę Produktów oraz koszt dostawy.

***

5.2. Ceny na Stronie Internetowej, które zamieszczone są przy danym Produkcie, są cenami brutto i nie zawierają kosztów dostawy.

***

5.3. Klient zobowiązany jest do uiszczenia płatności jednorazowo pełnej należnej kwoty. Pasja Art nie prowadzi sprzedaży w systemie zaliczkowym.

***

5.4. Klient dokonuje płatności poprzez przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy podany w wiadomości zwrotnej potwierdzającej przyjęcie oferty.

***

5.5. Koszt dostawy jest uzależniony od sposobu dostawy jaki zasugeruje w zamówieniu Klient.

***

5.6. Dostawa jest realizowana za pośrednictwem: Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej.

***

5.7. W dniu wysłania Produktów na adres poczty elektronicznej Klienta Sprzedawca wysyła informację potwierdzającą nadanie przesyłki.


6. REKLAMACJE


6.1. Wszelkie reklamacje Klientów na zakupione Produkty poprzez Stronę Internetową rozpatrywane są w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki z odesłanymi produktami.

***

6.2. Klient powinien w obecności Dostawcy zamówienia sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli Kupujący stwierdzi uszkodzenie, należy w obecności Dostawcy sporządzić protokół reklamacyjny.

***

6.3. Każdy Klient, który stwierdzi wady lub niezgodność Produktu w otrzymanej przesyłce, zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Sprzedawcę i w terminie do 7 dni roboczych (od dnia otrzymania przesyłki) odesłać Produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem fiskalnym na adres firmy Pasja Art (na swój koszt). Towar odsyłany w ramach reklamacji powinien być odpowiednio zabezpieczony przez Klienta.

***

6.4. W ramach reklamacji Produktu personalizowanego na życzenie Klienta (np. zaproszenia) Sprzedawca nie zwraca kosztu zakupu poniesionego przez Klienta. Klient ma prawo żądać od Sprzedającego nieodpłatnej wymiany produktu zgodnie z zamówieniem oraz przesłanie go na koszt Sprzedającego.

***

6.5. Produktu personalizowanego/wykonanego na specjalne zamówienie nie można zwrócić Sprzedawcy.

***

6.6. Reklamacje dotyczące treści i jej błędów zawarte w Produktach zostaną rozpatrzone pozytywnie na korzyść Klienta tylko w przypadku, gdy otrzymany Produkt finalny różni się od zaakceptowanego przez Klienta projektu.

***

6.7. Przedmiotem reklamacji nie mogą być różnice w kolorystyce pomiędzy projektem, a gotowym wydrukiem.
Różnice te wynikają z przyczyn technicznych (odwzorowanie RGB, a indywidualne ustawienie monitora Użytkownika).